Thursday 20 January 2011

Dirty Fuse + Down & Out @ Six D.O.G.S.



- I love you pumpkin
- I love you honey bunny
Αυτή η στιχομυθία μου ήρθε στο μυαλό μόλις πρωτάκουσα, το βράδυ των Φώτων, τους Dirty Fuse στο Six D.O.G.S.

Απίστευτο κι όμως αληθινό. Υπάρχει Ελληνικό συγκρότημα που παίζει surf! Και βέβαια, η επόμενη ατάκα από το Pulp Fiction που έρχεται στο μυαλό είναι το "Zed's dead baby... Zed's dead" μια και σε εκείνο το σημείο της ταινίας "πέφτει" το Bullwinkle που οι Dirty Fuse παίξανε εκείνο το βράδυ.



Ευχάριστη έκπληξη λοιπόν, αν σκεφτεί κανείς ότι εκείνο το βράδυ πήγαμε στο Six D.O.G.S. για να δούμε τους Down & Out. Tους οποίους είχαμε ήδη δει το Δεκέμβριο στο Gagarin όταν έπαιξαν support στους Sonics. Και αν νομίζετε ότι τους κάνω απροκάλυπτη διαφήμιση από αυτό το blog... έχετε απόλυτο δίκιο μια που στη παρέα μου ξέρουμε τον drummer!




Έχουν παίξει επίσης support στους ZZ Top στο εξωτερικό, έχουν παίξει σε συναυλίες στην Ευρώπη...

Ήταν λοιπόν μια βραδυά που εκτός από καλή παρέα είχε άφθονο rock, άφθονη μπύρα, άφθονα blues (έστω και από λευκόύς(εντάξει, το παράκανα μ'αυτό το αστείο, το ξέρω :LOL:)), και φυσικά την (να την πω καθιερωμένη;) διασκευή του Kiss του Prince.
Και όπως μπορούμε να δούμε το κοινό ήταν ιδιαίτερα ενθουσιώδες...


Ωραίος ο χώρος (πρώτη φορά πήγα εκεί), όσο μικρός χρειάζεται για μια τέτοια συναυλία και εισητήριο μόλις 7 Ευρώ.

Μέχρι και έναν κήπο στο βάθος έχει...

...και εκθέσεις φιλοξενεί.

(Όποιος ξαναπιάσει στο στόμα του την Kelly θα έχει να κάνει μαζί μου. Άντε μη σας πάρει και σας σηκώσει και εσάς και τη Brenda σας!)

1 comment:

ephee said...

Κάνε παιδί μου ελέυθερα σχόλια για τα blues από λευκούς, δεν ξαναλέω τίποτα!
Ωραία τα surfάκια, ε; Κι εύκολα! (εννοώ να τα παίξεις)
Όταν (μάθαινα) έπαιζα μπάσο, ήταν το καλύτερό μου:p
Έχω και μια πρόταση να σου κάνω, αλλά αυτά στο email.