Thursday 11 February 2010

Ξεκίνα το μπλόγκινγκ, είναι μια καλή αιτία αυτά για να γελάς!

Ξεκίνα το μπλόγκινγκ, είναι μια καλή αιτία αυτά για να γελάς!


Κάπως έτσι με είχε προτρέψει η gogonutsss να ξεκινήσω το δικό μου blog. (Από τότε πέρασαν περίπου δύο χρόνια και ακόμη να το ξεκινήσω). Αλλά υποσχέθηκα ότι το πρώτο μου post θα το αφιερώσω στο blog της.



Το ανακάλυψα τυχαία. Έψαχνα στο Google να μάθω τι ακριβώς είχε συμβει σε μια συναυλία που είχα πάει και όπου έγιναν όλα μπάχαλο (Κάηκαν αυτοκίνητα, έγινε πλιάτσικο στο bar, τραυματίστηκε στο αυτί ένας από τους ερμηνευτές). Βεβαίως και μιλάω για το Ejekt Festival του 2007. Πρώτα απ' όλα με τράβηξε ο τίτλος: That Girl Needs Therapy "Και ποιος δεν χρειάζεται θεραπεία;" σκέφτηκα




Κοιτώντας λοιπόν το blog παρατήρησα ότι έχει πολλές ανταποκρίσεις από συναυλίες, και αυτό ήταν που με έκανε και "κόλλησα" μαζί του, μια που είμαι μεγάλος φαν των συναυλιών και ταξιδεύω και ανά την Ευρώπη προκειμένου να δω αυτές που θέλω. Οι ανταποκρίσεις όμως αυτές δεν είναι οι ανταποκρίσεις που ξέρετε. Η gogonutsss λειτουργεί και ως ένα είδος fashion police, ειδικά όσον αφορά τα υποδήματα των περαστικών. Γι αυτό και από τότε που άρχισα να διαβάζω αυτό το blog προσέχω πάντα τη φοράω πριν βγω από το σπίτι, (πχ φοράω πάντα όμοιες κάλτσες :lol: ) ώστε να μη δω καμμιά μέρα τον εαυτό μου εκεί μέσα (Μη φοβάστε, δεν δείχνει πρόσωπα, μόνο παπούτσια). Για να καταλάβετε τι εννοώ, δείτε μια δική μου προσπάθεια να μιμηθώ το στυλ της gogonutsss στο underground του Λονδίνου πρόπερσι (όπου είχα πάει για συναυλία βεβαίως, βεβαίως).


Πέρα από όλα αυτά, μου αρέσει το συγκεκριμένο blog γιατί είναι μια... ωραία ατμόσφαιρα. Αν διαβάσετε τα σχόλια, θα δείτε ότι κανείς δεν βρίζει κανέναν άλλον, ούτε κριτικάρει τον άλλον για τις απόψεις του, ή για το επάγγελμά του (Κάτι που γίνεται κατά κόρον σε ορισμένα δημοσιογραφικά και... έγκυρα -υποτίθεται- blogs.)


Αυτό λοιπόν είναι το πρώτο μου post, και έτσι το είχα στο μυαλό μου τα τελευταία 2 χρόνια. Γιατί δεν το δημοσίευσα; Γιατί δεν ήξερα, τι άλλο θα έγραφα μετά από αυτό. Τώρα που καταστάλαξα κάπως στο μυαλό μου για το πως θέλω να είναι το blog (και το τι περίπου θα γράφω σε αυτό), μπορώ πλέον να το ξεκινήσω...

3 comments:

Coffeemug said...

Καλώς όρισες λοιπόν. Χαλάρωσε, φόρα μαλακά παπουτσάκια και ξεκίνα τις βόλτες. Δεν είναι υποχρέωση, είναι διασκέδαση. TGIF!

gogonutsss said...

έχω κοκκινήσει από την τιμή και τη ντροπή!!

Το μόνο που είναι σίγουρο είναι πως Καλωσήρθες!!!

Ειδικά τις συναυλίες τις έχω μειώσει, όχι με τη θέληση μου βέβαια, τη δε δημοσιογραφική εγκυρότητα, δεν την ξέρω την κυρία!!!

Καλά να τα περάσουμε και ευχαριστώ για την τιμήηηηηηηηη, πολύ ευχαριστώ!!!!

PAP DX said...

@Coffemug
Ευχαριστώ που εγκαινίασες τα σχόλια του blog μου. Έριξα μια ματιά και στο δικό σου και υπόσχομαι να το παρακολουθώ από δω και μπρος

@gogo (nuts)
Κατ'αρχήν είναι τιμή μου που σχολιάζεις το blog μου. Ελπίζω να το παρακολουθείς. Έρχονται σύντομα και ανταποκρίσεις από συναυλίες!